راهنمای خرید و ارسال

قبل از ثبت سفارش راهنما و قوانین خرید و ارسال را مطالعه  فرمایید.

این فروشگاه یکی از مجهز ترین سیستم خرید، واریز و پیگیری و رهگیری سفارشات تا تحویل درب منزل را دارد. تا انتها مطالعه کنید. خرید محصولات مساوی تایید و مطالعه شما میباشد.

توجه بفرمایید پشتیبانی تلفنی قطع و 4 پشتیبان در  واتساپ،روبیکا،ایتا،بله و…( انتهای صفحه اصلی سایت ارتاپاروت  تمام‌پیام رسانی فعال هست )و هر زمان مشکل ثبت سفارش بود لیست سفارش را با مشخصات گیرنده بسته،ادرس و استان و… پشتیبان ها ارسال کنید سریع ثبت سفارش نمایند.( انتهای صفحه تمام پیام رسانها و هر کدام ادمین ها اماده دریافت سفارش و سوالات مرتبط محصولات میباشند)

ثبت تلفنی، پاسخ تلفنی، رهگیری تلفنی و راهنمای تلفنی کلا انلاین میباشد. تمام پشتیبانها با رعایت احترام متقابل پاسخگو و در صورت ارسال سوالات بی ربط ، بی مورد، اجازه بلاک دایمی را دارند.

بدلیل ارسال سوالات غیر مرتبط فروشگاه ( سوالات پزشکی، مزاحمت های بسیار زیاد ،پرنده مریض است،پرنده ام تخم نمیکند،پرنده ام سرما خرده و پرنده ام مشکل x دارد تعدادی مزاحم و بی کار که از صبح تا ۴ شب اقدام تماس پشتیبانها میکردنند ، قسمت تماس فروشگاه کلا بصورت انلاین ، 4 نفر گردشی، سایت، واتساپ، روبیکا، پیام رسلن بله اماده پاسخگویی از 9 الی 23 شب میباشند، سوالات غیر مربط فروشگاه پاسخ داده نمیشود و سوالات پزشکی به دامپزشک مراجعه گردد. با تشکر . اهنمای خرید فروشگاه

محصولات فروشگاه شرکتی با ۵ فروشگاه فعل ارسال سراسر کشور درب منزل را انجام‌میگیرد از طریق پست، تیپاکس، باربری و.. که در  صفحه انتهای سفارش قابل انتخاب میباشند.

چنانچه امکان و اطلاعات و اشنایی با  ثبت سفارش اینترنتی ندارید پشتیبان انلاین از ۹ الی ۲۴ اماده دریافت سفارشاتتان میباشد( لیست و تعداد حجم و.‌. کامل ارسال کنید)

مجدد تاکید میشو سوالات‌پزشکی و غیر مرتبط و ناقص و… پاسخ ارسال نمیشود.

روش های ارسال فروشگاها 

پست  ،تیپاکس ،  باربری  و اتوبوس و سواری بین شهری

پست‌ : در تمام وزن و حجم  تمام نقاط کشور ، داخل خارج

تیپاکس ؛ شهرهای که تیپاکس دارند گزینه تیپاکس انتخاب نمایند . هزینه تیپاکس بالاتر از پست میباشد گاها تا بیشتر از دو برابر و چنانچه محصولی صدمه شکستگی بین راه اتفاق بیفتد تیپاکس تا حدودی جبران میکند ولی پست در مورد محصولات شکستنی یک ریال پرداخت جبران ندارد.

باربری برای بسته های عمده و سنگین مناسب است.( در مورد شکستکی تعهدی ندارد)

اتوبوس:  به مرکز استانها برای سفارشات سنگین  که دریافت سریع تر نسبت باربری دارند. هزینه شهری اسنپ و وانت  10 الی 30 هزار تا تحویل به ترمینال  میباشد. که روی کرایه که خود باربری دریافت میکند اضافه میگردد.

انتخاب صحیح روش های ارسال

در وزن و حجم خرید ها و انتخاب گزینه های ارسال دقت کنید.

روش ارسال سفارشات

خرید های زیر 200  هزار  امکان ارسال با تیپاکس ( پس کرایه نیست)  چنانچه اصرار به  ارسال از تیپاکس ) خرید زیر ۲۰۰ هزار) از تیپاکس دارید با پشتیبان های انلاین و واتس اپ ارتباط بگیرید.

 

محصولات که گارانتی دارد  مشخصا در متن توضیحات محصول مدت و گارانتی نوشته میشود.

محصولات که گارانتی ندارند برای رضایت کاربران  تست و سلامت فیزیکی انجام و سالم و سلامت  تحویل بسته بندی میگردد و به هیچ وجه امکان استرداد و گارانتی برگشتی ندارند.

هزینه های دریافتی  پست حدودی میباشد  توجه  شود هزینه خدمات بسته و پیک در پیشخوان  شرکت های حمل و نقل پستی مجزا  دریافت میشود و به نام هزینه بسته خدمات و بیمه  در فروشگاه قید شده است  از ۵ هزار الی 100 هزار میباشد که مجزا هر فروشگاهی پرداخت میکند.

به این صورت که :

بعد تحویل بسته  ، قیمت پست  کامل مشخص میشود مورد دوم  روی بارکد و قیمتی که پست روی بسته میزند  80 درصد و + یک هزینه خدمات و مالیات و بعلاوه بسته بندی دریافت میکنند که روی بسته اداره پست نمیزند.

بعد از ارسال فروشگاه  پیگیری از جانب خریدار است و وظیفه فروشگاه ارسال سالم و سلامت محصولات است.که در تمام فروشگاها جهت راحتی سیستم رهگیری اول صفحه قرار داده شده است.

توجه شود چنانچه حجم بسته بزرگ و گزینه کوچک تر انتخاب نمایید ، موطف پرداخت کامل هزینهای اصافه بعلاوه هزینه خدمات و پیک و بسته بندی توسط مشتری میباشد. در صورت کنسل ، هزینه پیک، نصف خدمات و بسته کسر و برگشت داده میشود.  در مواردی که فروشگاه تمایل نشان بدهد و ارسال کنند شکستکی و صدمه بدلیل انتخاب کوچک ، تمام مسولیت بر عهده خریدار میباشد.

در انتخاب اندازه، وزن  دقت کنید بسته که یک کیلو حجم زیر ده سانت با بسته ( کارتن 1 پستی )  همزمان باید رعایت شود.

سوالات قبل سفارش از پشتیبانی بپرسید تماما اماده راهنمایی هستند. بعد ارسال و تحویل استرداد در این فروشگاه انجام نمیشود .

راهنمای خرید لوازم برقی

در مورد دستگاهای برقی ، اندسته که گارانتی ندارند، فیلم سلامت محصول گرفته میشود

برگشت محصول کلا وجود ندارد قبل خرید دقت کنید و الزامی در هیچ محصولی نمیباشد در انتخاب دقت کنید، وظیفه فروشگاه تحویل سالم تا پست و ارسال میباشد و این تعهد شامل تمام فروشگاها میباشند

دریافتی هزینه پست  فروشگاه : همانطور که قبلا عرض شد حدودی است، در صورت کم مشتری مابقی واریز و بسته ارسال میگردد و درصورت زیاد بودن یا محصول درخواستی اضافه میگددد و یا  به کیف پول خریدار میرود که با ارسال شماره کارت انتقال انجام میشود.( جزو معدود فروشگاهای که بجز تخفیف هزینه  ارسال تا 1 ریال مانده برگشت داده میشود)

مورد نهایی بسته بیمه و در پست کامل سالم تحویل میگیرند و مطمینا اگر کوچک ترین مشکلی باشد  پست بسته را تحویل نمیگیرند،

پس بعد ارسال مسولیت  با خریدار و با دریافت کد رهگیری و… میتوانید پیگیری  بشوید. در صورت مفقودی و… حق بیمه و … سفارش دهنده دریافت مینماید.

 

توجه ثبت سفارش و انتخاب اشتباه گزینه پست ، مثال  وزن ۴ کیلو است دو کیلو انتخاب شده ، حجم 50 سانت است 3 سانت انتخاب شده  است و بسته بندی نشده باشد ،  در این صورت درخواست حذف سفارس باشد 9 درصد مالیات در پرداخت های که انلاین انجام شده کسر مابقی با کسر هزینه کارت به کارت میگردد. در واریز کارت به کارت فقط کسر هزینه کارت به کارت انجام و مابقی برگشت داده میشود‌

استرداد در سفارشاتی است که هنوز ارسال نشده است.

اشتباه  دوم : انتخاب روش ارسال:  مثال زیر 100 هزار تیپاکس ارسال نمیشود. در صورت انتخاب  مرحله اول تبدیل به ارسال با پست ( هزینه پست اول پرداخت میشود)  اگر هر دلیل خریدار خریدار اصرار تیپاکس نماید  و اگر هزینه ارسال را پرداخت نکند و سفارش کنسل میشود و با کسر مبالغ  کارت و شتاب مابقی برگشت داده میشود.

مورد نهایی فروشگاه به سیستم امن شتاب و قراداد پست و تیپاکس میباشد وثبت سفارشات فیک و مزاحمت طریق قانونی و تا مسدودی ادرس سفارش دهنده تا جبران خسارت فروشگاه و از حق وکالت و هزینه ها ختم میگردد.

قوانین فوق شامل تمامی فروشگاهای رسمی اینترنتی میباشد.

ثبت سفارش به منزله تایید و قبولی قوانین فوق میباشد و چنانچه سوال دارید راهنمایی بگیرید بعد سفارش ثبت کنید.

 

قوانین فروشگاه در صفحه اول ، کنار کاربری، پایین صفحه اصلی، در حساب کاربرتان قابل مشاهده است.

لینک ورود و ارتباط پشتیبان انلاین واتساپ، بله،روبیکا، تلگرام و… انتهای صفحه سایت   ایکون های ورود پیام رسان ها مشخص میباشد .?

 

محصولات  جهت رضایت کاربران کاملا تست و سالم بسته و ارسال میگردد ،  تمام  تلاش ما محصولات با کیفیت میباشد و شرکتی ، محصولات فیک، تاریخ گذشته و.. به هیچ عنوان اگهی نمیشود. با خیال ایوره از یک گرم و یک عدد و یک سی سی، یک سانت خرید کنید تا…. تحویل درب منزل.

 

 

قسمت پیگیری سفارشات

پیگیری سفارشات

 

بعد ثبت سفارش شماره سفارش را یاداشت ( اگر شماره سفارش را یادتان رفته یک نمونه به ایمیتان رفته، یک نمونه پیامک شده و اگر هیچ کدام نیست نام سفارش دهنده را ادمین ها ارسال نمایید) و شماره سفارش دریافت کنید.  بعد شماره سفارش را وازقسمت  پیگیری سفارشات صفحه اول سایت  رهگیری نمایید .

این سیستم خودکار رهگیری سفارشات جهت راحتی کاربران میباشد.

 

راهنما و فیلم رهگیری سفارشات 

1_ شماره سفارش را قسمت رهگیری سفارش وارد کنید.

2_مرحله ای که بصورت گردش خطی میباشد همان مرحله سفارش است

3_ زمانی که دور مرحله تکمیل شد رسید ، زیرش بارکد رهگیری ،پست، تیپاکس،و… قابل مشاهده است. میتوانید کپی کنید و از وردی پایین کد وارد سایت اصلی پست و تیپاکس شوید و بارکد کپی شده را وارد کنید و مرحله سفارش را مشاهده کنید.

بعد ارسال رهگیری و موارد ارسال و… مربوط پست و تیپاکس میباشد و فروشگاه دخالتی ندارد .

پشتیبانی انلاین همیشه در خدمت شما میباشد.

اتمام سفارش اغاز ارایه خدمات ما میباشد