راهنمای خرید و ارسال

قبل از ثبت سفارش راهنما و قوانین خرید و ارسال را مطالعه فرمایید.

این فروشگاه یکی از مجهز ترین سیستم خرید، واریز و پیگیری و رهگیری سفارشات تا تحویل درب منزل را دارد. تا انتها مطالعه کنید.

توجه بفرمایید پشتیبانی تلفنی قطع و 4 پشتیبان در  واتساپ،روبیکا،ایتا،بله و…( انتهای صفحه اصلی سایت ارتاپاروت  تمام‌پیام رسانی فعال هست )

بدلیل ارسال سوالات غیر مرتبط فروشگاه ( سوالات پزشکی، مزاحمت های بسیار زیاد ،پرنده مریض است،پرنده ام تخم نمیکند،پرنده ام سرما خرده و پرنده ام مشکل x دارد تعدادی مزاحم و بی کار که از صبح تا ۴ شب اقدام تماس پشتیبانها میکردنند ، قسمت تماس فروشگاه کلا بصورت انلاین ، 4 نفر گردشی، سایت، واتساپ، روبیکا، پیام رسلن بله اماده پاسخگویی از 9 الی 23 شب میباشند، سوالات غیر مربط فروشگاه پاسخ داده نمیشود و سوالات پزشکی به دامپزشک مراجعه گردد. با تشکر . اهنمای خرید فروشگاه

محصولات فروشگاه شرکتی با ۵ فروشگاه فعل ارسال سراسر کشور درب منزل را انجام‌میگیرد از طریق پست، تیپاکس، باربری و.. که در  صفحه انتهای سفارش قابل انتخاب میباشند.

چنانچه امکان و اطلاعات و اشنایی با  ثبت سفارش اینترنتی ندارید پشتیبان انلاین از ۹ الی ۲۴ اماده دریافت سفارشاتتان میباشد( لیست و تعداد حجم و.‌. کامل ارسال کنید)

مجدد تاکید میشو سوالات‌پزشکی و غیر مرتبط و ناقص و… پاسخ ارسال نمیشود.

انتخاب روش های ارسال

پست  ،تیپاکس ،  باربری  و اتوبوس و سواری بین شهری

پست‌ : در تمام وزن و حجم  تمام نقاط کشور ، داخل خارج

تیپاکس ؛ شهرهای که تیپاکس دارند گزینه تیپاکس انتخاب نمایند .

باربری برای بسته های عمده و سنگین مناسب است.

اتوبوس:  به مرکز استانها برای سفارشات سنگین  که دریافت سریع تر نسبت باربری دارند.

انتخاب صحیح روش های ارسال

در وزن و حجم خرید ها و انتخاب گزینه های ارسال دقت کنید.

روش ارسال سفارشات

خرید های زیر 100 هزار  امکان ارسال با تیپاکس ( پس کرایه نیست) در صورت تمایل هزینه ارسال قبل پرداخت و ارسال میگردد.( جهت محاسبه حدودی شماره سفارش و یا نام سفارش دهنده را ادمین های واتس اپ ارسال کنید)

محصولات که گارانتی دارد کامل کلمه گارانتی دار نوشته شده

محصولات که گارانتی ندارند برای رضایت کاربران  تست و سلامت فیزیکی تحویل بسته بندی میگردد.

هزینه های دریافتی  پست حدودی میباشد  ت جه  هزینه خدمات بسته و پیک در برگه  پیشخوان تحویل  شرکت ها جدا دریافت میشود و به نام هزینه بسته خدمات و بیمه و… از ۵ هزار الی … بالا شروع میشود و بعلاوه هزینه پیامکی میشود.

به این صورت که :

بعد تحویل بسته  ، قیمت پست  کامل مشخص میشود مورد دوم  روی بارکد و قیمتی که پست روی بسته میزند  80 درصد و + یک هزینه خدمات و مالیات و بعلاوه بسته بندی دریافت میکنند که روی بسته اداره پست نمیزند ( به چه دلیل و چرایش هم  برای همه جای سوال است) پس توجه کنید اگر بسته۲۲ هزار نوشته در رهگیری پست ۲۵ خواهید دید و بیشتر دریافت کرده اند( با تماس هر منطقه پست تایید میکنند)

بعد تحویل بسته، اکثر محصولات پست  زیر یک ملیون بیمه هستند ، پیگیری از جانب خریدار است و وظیفه فروشگاه ارسال سالم و سلامت محصولات است.

توجه شود چنانچه حجم بسته بزرگ و گزینه کوچک تر انتخاب نمایید ، موطف پرداخت کامل هزینهای اصافه بعلاوه هزینه خدمات و پیک و بسته بندی توسط مشتری میباشد. در صورت کنسل ، هزینه پیک، نصف خدمات و بسته کسر و برگشت داده میشود.  در مواردی که فروشگاه تمایل نشان بدهد و ارسال کنند شکستکی و صدمه بدلیل انتخاب کوچک ، تمام مسولیت بر عهده خریدار میباشد.

در انتخاب اندازه، وزن  دقت کنید بسته که یک کیلو حجم زیر ده سانت با بسته ( کارتن 1 پستی )  همزمان باید رعایت شود.

سوالات قبل سفارش از پشتیبانی بپرسید تماما اماده راهنمایی هستند.

در مورد دستگاهای برقی ، اندسته که گارانتی ندارند، فیلم سلامت محصول گرفته میشود 24 ساعت مشتری حق دریافت فیلم سلامت محصول خود بعد سفارش را دارد، بعد ان هیچ مسولیتی فروشگاه نمیباشد و این تست هم برای رضایت و اطمینان محصول ارسالی  خریدار انجام میشود . ( خود فروشگاه بارها محصولات خرید کرده که بین شان ناسالم بوده و شرکت هرچه تلاش و قبول نکرده اند) ولی  تمام فروشگاها جهت رضایت مشتری تمام تست و محصول ۱۰۰ درصد سالم تحویل بسته پست و تیپاکس باربری میگردد.

دریافتی فروشگاه : همانطور که قبلا عرض شد حدودی است، در صورت کم مشتری مابقی واریز و بسته ارسال میگردد و درصورت زیاد به کیف پول خریدار میرود که با ارسال شماره کارت انتقال انجام میشود.

مورد نهایی بسته بیمه و در پست کامل سالم تحویل میگیرند و مطمینا اگر کوچک ترین مشکلی باشد  پست بسته را تحویل نمیگیرند،

پس بعد ارسال مسولیت  با خریدار و با دریافت کد رهگیری و… میتوانید پیگیر بشوید. در صورت مفقودی و… حق بیمه و … سفارش دهنده دریافت مینماید.

 

توجه ثبت سفارشات اشتباه و… هر دلیل توسط مشتری، درخواست استرداد به دلیل ثبت سفارش و یا گزینه پست  و ارسال اشتباه ۴۸ ساعت بعد درخواست انجام میشود  هزینه مالیات، هزینه کسر مبلغ شتاب و.. مابقی برگشت داده میشود.

اشتیاه انتخاب روش ارسال:  مثال زیر 100 هزار تیپاکس ارسال نمیشود. در صورت انتخاب  مرحله اول تبدیل به ارسال با پست ( هزینه پست اول پرداخت میشود)  اگر هر دلیل خریدار خریدار اصرار تیپاکس نماید  و اگر هزینه ارسال را پرداخت نکند و سفارش کنسل میشود و با کسر مبالغ  کارت و شتاب مابقی برگشت داده میشود.

مورد نهایی فروشگاه به سیستم امن شتاب و قراداد پست و تیپاکس میباشد وثبت سفارشات فیک و مزاحمت طریق قانونی و تا مسدودی ادرس سفارش دهنده تا جبران خسارت فروشگاه و از حق وکالت و هزینه ها ختم میگردد.

قوانین فوق شامل تمامی فروشگاهای رسمی اینترنتی میباشد.

ثبت سفارش به منزله تایید و قبولی قوانین فوق میباشد و چنانچه سوال دارید راهنمایی بگیرید بعد سفارش ثبت کنید.

 

قوانین فروشگاه در صفحه اول ، کنار کاربری، پایین صفحه اصلی، در حساب کاربرتان قابل مشاهده است.

لینک ورود و ارتباط پشتیبان انلاین واتساپ، بله،روبیکا، تلگرام و… انتهای صفحه سایت   ایکون های ورود پیام رسان ها مشخص میباشد .🔽

 

محصولات  جهت رضایت کاربران کاملا تست و سالم بسته و ارسال میگردد ،  تمام  تلاش ما محصولات با کیفیت میباشد و شرکتی ، محصولات فیک، تاریخ گذشته و.. به هیچ عنوان اگهی نمیشود. با خیال ایوره از یک گرم و یک عدد و یک سی سی، یک سانت خرید کنید تا…. تحویل درب منزل.

 

 

قسمت پیگیری سفارشات

پیگیری سفارشات

 

بعد ثبت سفارش شماره سفارش را یاداشت ( اگر شماره سفارش را یادتان رفته یک نمونه به ایمیتان رفته، یک نمونه پیامک شده و اگر هیچ کدام نیست نام سفارش دهنده را ادمین ها ارسال نمایید) و شماره سفارش دریافت کنید.  بعد شماره سفارش را وازقسمت  پیگیری سفارشات صفحه اول سایت  رهگیری نمایید .

این سیستم خودکار رهگیری سفارشات جهت راحتی کاربران میباشد.

 

راهنما و فیلم رهگیری سفارشات 

1_ شماره سفارش را قسمت رهگیری سفارش وارد کنید.

2_مرحله ای که بصورت گردش خطی میباشد همان مرحله سفارش است

3_ زمانی که دور مرحله تکمیل شد رسید ، زیرش بارکد رهگیری ،پست، تیپاکس،و… قابل مشاهده است. میتوانید کپی کنید و از وردی پایین کد وارد سایت اصلی پست و تیپاکس شوید و بارکد کپی شده را وارد کنید و مرحله سفارش را مشاهده کنید.

بعد ارسال رهگیری و موارد ارسال و… مربوط پست و تیپاکس میباشد و فروشگاه دخالتی ندارد .

پشتیبانی انلاین همیشه در خدمت شما میباشد.

اتمام سفارش اغاز ارایه خدمات ما میباشد