قبل از ثبت سفارش راهنما و قوانین خرید و ارسال را مطالعه فرمایید.
این فروشگاه یکی از مجهز ترین سیستم خرید، واریز و پیگیری و رهگیری سفارشات تا تحویل درب منزل را دارد. تا انتها مطالعه کنید. خرید محصولات مساوی تایید و مطالعه شما میباشد.
توجه بفرمایید پشتیبانی تلفنی قطع و 4 پشتیبان در واتساپ،روبیکا،ایتا،بله و…( انتهای صفحه اصلی سایت ارتاپاروت تمامپیام رسانی فعال هست )و هر زمان مشکل ثبت سفارش بود لیست سفارش را با مشخصات گیرنده بسته،ادرس و استان و… پشتیبان ها ارسال کنید سریع ثبت سفارش نمایند.( انتهای صفحه تمام پیام رسانها و هر کدام ادمین ها اماده دریافت سفارش و سوالات مرتبط محصولات میباشند)
ثبت تلفنی، پاسخ تلفنی، رهگیری تلفنی و راهنمای تلفنی کلا انلاین میباشد. تمام پشتیبانها با رعایت احترام متقابل پاسخگو و در صورت ارسال سوالات بی ربط ، بی مورد، اجازه بلاک دایمی را دارند.
بدلیل ارسال سوالات غیر مرتبط فروشگاه ( سوالات پزشکی، مزاحمت های بسیار زیاد ،پرنده مریض است،پرنده ام تخم نمیکند،پرنده ام سرما خرده و پرنده ام مشکل x دارد تعدادی مزاحم و بی کار که از صبح تا ۴ شب اقدام تماس پشتیبانها میکردنند ، قسمت تماس فروشگاه کلا بصورت انلاین ، 4 نفر گردشی، سایت، واتساپ، روبیکا، پیام رسلن بله اماده پاسخگویی از 9 الی 23 شب میباشند، سوالات غیر مربط فروشگاه پاسخ داده نمیشود و سوالات پزشکی به دامپزشک مراجعه گردد. با تشکر .
محصولات فروشگاه شرکتی با ۵ فروشگاه فعل ارسال سراسر کشور درب منزل را انجاممیگیرد از طریق پست، تیپاکس، باربری و.. که در صفحه انتهای سفارش قابل انتخاب میباشند.
چنانچه امکان و اطلاعات و اشنایی با ثبت سفارش اینترنتی ندارید پشتیبان انلاین از ۹ الی ۲۴ اماده دریافت سفارشاتتان میباشد( لیست و تعداد حجم و.. کامل ارسال کنید)
مجدد تاکید میشو سوالاتپزشکی و غیر مرتبط و ناقص و… پاسخ ارسال نمیشود.
روش های ارسال فروشگاها
پست ،تیپاکس ، باربری و اتوبوس و سواری بین شهری
پست : در تمام وزن و حجم تمام نقاط کشور ، داخل خارج
تیپاکس ؛ شهرهای که تیپاکس دارند گزینه تیپاکس انتخاب نمایند . هزینه تیپاکس بالاتر از پست میباشد گاها تا بیشتر از دو برابر و چنانچه محصولی صدمه شکستگی بین راه اتفاق بیفتد تیپاکس تا حدودی جبران میکند ولی پست در مورد محصولات شکستنی یک ریال پرداخت جبران ندارد.
باربری برای بسته های عمده و سنگین مناسب است.( در مورد شکستکی تعهدی ندارد)
اتوبوس: به مرکز استانها برای سفارشات سنگین که دریافت سریع تر نسبت باربری دارند. هزینه شهری اسنپ و وانت 10 الی 30 هزار تا تحویل به ترمینال میباشد. که روی کرایه که خود باربری دریافت میکند اضافه میگردد.
انتخاب صحیح روش های ارسال
در وزن و حجم خرید ها و انتخاب گزینه های ارسال دقت کنید.
خرید های زیر 200 هزار امکان ارسال با تیپاکس ( پس کرایه نیست) چنانچه اصرار به ارسال از تیپاکس ) خرید زیر ۲۰۰ هزار) از تیپاکس دارید با پشتیبان های انلاین و واتس اپ ارتباط بگیرید.
محصولات که گارانتی دارد مشخصا در متن توضیحات محصول مدت و گارانتی نوشته میشود.
محصولات که گارانتی ندارند برای رضایت کاربران تست و سلامت فیزیکی انجام و سالم و سلامت تحویل بسته بندی میگردد و به هیچ وجه امکان استرداد و گارانتی برگشتی ندارند.
هزینه های دریافتی پست حدودی میباشد توجه شود هزینه خدمات بسته و پیک در پیشخوان شرکت های حمل و نقل پستی مجزا دریافت میشود و به نام هزینه بسته خدمات و بیمه در فروشگاه قید شده است از ۵ هزار الی 100 هزار میباشد که مجزا هر فروشگاهی پرداخت میکند.
به این صورت که :
بعد تحویل بسته ، قیمت پست کامل مشخص میشود مورد دوم روی بارکد و قیمتی که پست روی بسته میزند 80 درصد و + یک هزینه خدمات و مالیات و بعلاوه بسته بندی دریافت میکنند که روی بسته اداره پست نمیزند.
بعد از ارسال فروشگاه پیگیری از جانب خریدار است و وظیفه فروشگاه ارسال سالم و سلامت محصولات است.که در تمام فروشگاها جهت راحتی سیستم رهگیری اول صفحه قرار داده شده است.
توجه شود چنانچه حجم بسته بزرگ و گزینه کوچک تر انتخاب نمایید ، موطف پرداخت کامل هزینهای اصافه بعلاوه هزینه خدمات و پیک و بسته بندی توسط مشتری میباشد. در صورت کنسل ، هزینه پیک، نصف خدمات و بسته کسر و برگشت داده میشود. در مواردی که فروشگاه تمایل نشان بدهد و ارسال کنند شکستکی و صدمه بدلیل انتخاب کوچک ، تمام مسولیت بر عهده خریدار میباشد.
در انتخاب اندازه، وزن دقت کنید بسته که یک کیلو حجم زیر ده سانت با بسته ( کارتن 1 پستی ) همزمان باید رعایت شود.
سوالات قبل سفارش از پشتیبانی بپرسید تماما اماده راهنمایی هستند. بعد ارسال و تحویل استرداد در این فروشگاه انجام نمیشود .
راهنمای خرید لوازم برقی
در مورد دستگاهای برقی ، اندسته که گارانتی ندارند، فیلم سلامت محصول گرفته میشود
برگشت محصول کلا وجود ندارد قبل خرید دقت کنید و الزامی در هیچ محصولی نمیباشد در انتخاب دقت کنید، وظیفه فروشگاه تحویل سالم تا پست و ارسال میباشد و این تعهد شامل تمام فروشگاها میباشند
دریافتی هزینه پست فروشگاه : همانطور که قبلا عرض شد حدودی است، در صورت کم مشتری مابقی واریز و بسته ارسال میگردد و درصورت زیاد بودن یا محصول درخواستی اضافه میگددد و یا به کیف پول خریدار میرود که با ارسال شماره کارت انتقال انجام میشود.( جزو معدود فروشگاهای که بجز تخفیف هزینه ارسال تا 1 ریال مانده برگشت داده میشود)
مورد نهایی بسته بیمه و در پست کامل سالم تحویل میگیرند و مطمینا اگر کوچک ترین مشکلی باشد پست بسته را تحویل نمیگیرند،
پس بعد ارسال مسولیت با خریدار و با دریافت کد رهگیری و… میتوانید پیگیری بشوید. در صورت مفقودی و… حق بیمه و … سفارش دهنده دریافت مینماید.
توجه ثبت سفارش و انتخاب اشتباه گزینه پست ، مثال وزن ۴ کیلو است دو کیلو انتخاب شده ، حجم 50 سانت است 3 سانت انتخاب شده است و بسته بندی نشده باشد ، در این صورت درخواست حذف سفارس باشد 9 درصد مالیات در پرداخت های که انلاین انجام شده کسر مابقی با کسر هزینه کارت به کارت میگردد. در واریز کارت به کارت فقط کسر هزینه کارت به کارت انجام و مابقی برگشت داده میشود
استرداد در سفارشاتی است که هنوز ارسال نشده است.
اشتباه دوم : انتخاب روش ارسال: مثال زیر 100 هزار تیپاکس ارسال نمیشود. در صورت انتخاب مرحله اول تبدیل به ارسال با پست ( هزینه پست اول پرداخت میشود) اگر هر دلیل خریدار خریدار اصرار تیپاکس نماید و اگر هزینه ارسال را پرداخت نکند و سفارش کنسل میشود و با کسر مبالغ کارت و شتاب مابقی برگشت داده میشود.
مورد نهایی فروشگاه به سیستم امن شتاب و قراداد پست و تیپاکس میباشد وثبت سفارشات فیک و مزاحمت طریق قانونی و تا مسدودی ادرس سفارش دهنده تا جبران خسارت فروشگاه و از حق وکالت و هزینه ها ختم میگردد.
قوانین فوق شامل تمامی فروشگاهای رسمی اینترنتی میباشد.
ثبت سفارش به منزله تایید و قبولی قوانین فوق میباشد و چنانچه سوال دارید راهنمایی بگیرید بعد سفارش ثبت کنید.
قوانین فروشگاه در صفحه اول ، کنار کاربری، پایین صفحه اصلی، در حساب کاربرتان قابل مشاهده است.
لینک ورود و ارتباط پشتیبان انلاین واتساپ، بله،روبیکا، تلگرام و… انتهای صفحه سایت ایکون های ورود پیام رسان ها مشخص میباشد .?
محصولات جهت رضایت کاربران کاملا تست و سالم بسته و ارسال میگردد ، تمام تلاش ما محصولات با کیفیت میباشد و شرکتی ، محصولات فیک، تاریخ گذشته و.. به هیچ عنوان اگهی نمیشود. با خیال ایوره از یک گرم و یک عدد و یک سی سی، یک سانت خرید کنید تا…. تحویل درب منزل.
قسمت پیگیری سفارشات
بعد ثبت سفارش شماره سفارش را یاداشت ( اگر شماره سفارش را یادتان رفته یک نمونه به ایمیتان رفته، یک نمونه پیامک شده و اگر هیچ کدام نیست نام سفارش دهنده را ادمین ها ارسال نمایید) و شماره سفارش دریافت کنید. بعد شماره سفارش را وازقسمت پیگیری سفارشات صفحه اول سایت رهگیری نمایید .
این سیستم خودکار رهگیری سفارشات جهت راحتی کاربران میباشد.
راهنما و فیلم رهگیری سفارشات
1_ شماره سفارش را قسمت رهگیری سفارش وارد کنید.
2_مرحله ای که بصورت گردش خطی میباشد همان مرحله سفارش است
3_ زمانی که دور مرحله تکمیل شد رسید ، زیرش بارکد رهگیری ،پست، تیپاکس،و… قابل مشاهده است. میتوانید کپی کنید و از وردی پایین کد وارد سایت اصلی پست و تیپاکس شوید و بارکد کپی شده را وارد کنید و مرحله سفارش را مشاهده کنید.
بعد ارسال رهگیری و موارد ارسال و… مربوط پست و تیپاکس میباشد و فروشگاه دخالتی ندارد .
پشتیبانی انلاین همیشه در خدمت شما میباشد.
اتمام سفارش اغاز ارایه خدمات ما میباشد