خوش امدید، سایت به روز میباشد، تخفیف نوروزی فعال شدند.
نوشته‌های مرتبط

بخارسرد راهنمایی تهیه | پاسخ سوالات رطوبت و بخار

سوالات بخار سرد

این پست جهت انتخاب راحت و تصمیم خرید صحیح دستگاه بخارسرد و رطوبت ساز قرار داده شده است از میان صد ها سوال نمونه های تکراری حذف و موارد مهم پاسخ داده شده است و اگر شما هم سوالی دارید قسمت ارسال و ارسال دیدگاه که زیر تمام نوشته و محصولات هست میتوانید استفاده کنید یا قسمت واتس اپ پایین صفحه ارتباط انلاین در خدمتیم.

پاسخ به سوالات دستگاه رطوبت ساز بخار سرد ،خنک کننده(الزامات پرورش، تکثیر،جوجه کشی، پیشگیری و انتقال بیماری ویروسی و نشاط پر و شادابی پرندگان ازکمترین فواید بخار سرد میباشد   )

بخار سرد ۹۰ درصد در دوره جوجه کشی . دوره لک و سالن ها ، استفاده الزامیست

پاسخ سوالات اعضا محترم، سوالات و پاسخ ها کمک زیادی در تصمیم و انتخاب دستگاه به شما خواهد کرد 

❔ مورد استفاده دستگاه بخار چیست؟
جواب: ✅ برای هر پرورش دهنده که قصد  نگهداری درست و تکثیر و جوجه گرفتن از پرنده دارد و سلامت پرنده اهمیت میدهد ، بخار و رطوبت سرد (گرم اشتباه) الزامی است   از پرنده شاداب و صاف و تمیز تا تکثیر موفق بدون بخار سرد و رطوبت امکان پذیر نمیباشد

سیستم تولید این  دستگاه بخار سرد همانند انکه در انسان و اتاق کودک واتاق خواب  مطب و سالن و منزل قرار  هست ، بخار سرد گل خانه در پرورش پرندگان مشکل ساز و استفاده نباید بشود.

 

❔مصرف برق دستگاه چقدر ایا برق گرفتگی در  مخزن و تمیز کردن و.. دارد؟

جواب ✅خیر برق گرفتگی در هیچ شرایط ندارد. مصرف برق برعکس بخار گرم و  دستگاه بخار  گل خانه ای که بالا است ، دراین دستگاهای بخار سرد بسیار ناچیز است.

در نمونه پرورش پرنده ❔ ایا میشود در مخزن این دستگاها  لوله کشی اب وصل کنیم ؟  مخرن و هر بار پر نکنم!

جواب ✅  بله و خیر ⁉️   بله برای اینکه در جدول امکانات محصول گزینه ای داریم که نوشته شناور وصل لوله کشی اب اضافه شود؟ یا نه؟ انتخابی است

شاید تعدادی این دستگاهای بخار سرد را  تهیه کنند برای استفاده در گل خانه و پرورش قارچ و مصارف که برای پرنده و انسان مربوط نیست، در این صورت بله میشود لوله کشی اب هم وصل کرد.

اما برای مصرف منزل و پرورشگاه و تکثیر هر نوع پرنده و طوطی و قناری و پرندگان زینتی  لوله کشی اب اشتباه هست ⛔ متاسفانه تعدادی نمونه گل خانه ای را به نام پرورش پرنده معرفی و عرصه میکنند ، شناور اب و لوبه کشی نصب کرده و بفروش میرسانند ، اشتباه است اشتباه.

بارها تذکر داده شده در محصولات که به نام گل خانه معرفی شده در پرورش پرنده نباید استفاده نمود ، بحص مفصل دارد ولی برای اشنایی چند نکته یاد اوری میشود که انتخاب اشتباه انجام ندهید

این دستگاها مخزن ۱۵ لیتر دارند، برای ۳ روز هر ۳ روز یک بار پر میشود ( با توجه مصرف ) شاید بیشتر همین مخزن  اب کفایت میکند.

ولی نمونه گل خانه از ۲ الی ۵ لیتر هر ساعت مصرف اب دارد، ۲۴ ساعته 120 لیتر اب ❗  گذشته نوع پودر و تولید بخار ،این‌اب کمترین زیان قارچ سالن و با توجه نوع تولید بخار ۹۰ درصد زیان و با توجه به نصب شناور و لوله کشی اب یک زیان دوباره از نگهداری و پرورش تا تکثیر و جوجه کشی میباشد و بحص این مورد زیاد است و جهت اطلاع و تشخیص نوع دستگاه بخار در یک نگاه کاملا قابل تشخیص است، لوله کشی نباید داشته باشد و مصرف اب کم‌باشد ( تولید کاملا الترو و پودری  مصرف کم اب دارد . بر عکس نمونه گل خانه ساعتی ۲ الی ۵ لیتر مصرف اب دارد، این دستگاه مصرف پایین تری داند . مورد اخر حتما این دو مورد دقت کنید.

هر دستگاه بخار سرد در پرورش و تکثیر پرنده و منزل  قابل استفاده نیست

برای نسخه پرورش پرنده اولا مخزن چند
روز  یک بار باید اب تعویض شود ، به چند دلیل اول سنسورها جرم نگیرد ، این شامل تمامی دستگاهای بخار سرد است ، جرم جلبک و… قاتل دستگاه و کارکردش میباشد ومخزن این محصولات تولید کاملا‌ کفایت میکند  شما میتوانید به راحتی مخزن را بزرگ تر هم کنید ولی استاندارد همین‌حجم مناسب و کاملا جواب داده است. مخزن بزرگ مساوی با تعویص اب دیر تر  که این هم برای پرنده هم محیط هم خود دستگاه مضر است.

نمونه گل خانه بدلیل مصرف بالا و تولید نوع بخار ،مصرف اب  بالایی  دارد و ناچار لوله کشی اب میشود ❗ چون در نوع پرورش قارچ و گل خانه انتشار ویروس سالن پرنده و قارچ و باکتری زیاد مهم نیست برای همین لوله کشی اب و کیفیت اب در پرورش گل و گیاه حساسیت  ندارد و  زیاد مهم نیست.

سوال  :❔کدام نوع اب در دستگاه بخار سرد بریزیم؟  اب تصفیه ؟ اب شیر؟ و…

جواب : ✅بهترین‌اب  اب مقطر است استاندارد استفاده اب دستگاه بخار است و پیشنها اولیه ما ولی  اب جوشیده سرد، ابی که عاری از هر گونه املاح رسوب و باکتری و… باشد هم مرحله دوم میشود استفاده کرد ، کیفیت اب مهم است  چون همان  در هوا پخش و همان ذرات بخار سرد روی  و تخم مینشیند و  همان اب  وارد سیستم تنفسی و وارد سوراخ پرها و ریه مولد و حتی جوجه  می رود اب سالم پرنده سالم ، گوارش سالم، تخم سالم، جوجه سالم پر سالم و محیط سالم، سنسور سالم دستگاه سالم و عمر بالا و در تمام دستگاهای شرکتی  فقط اب مقطر در مخزن توصیه میشود . دلیل اول اینکه اب سالم محیط سالم و دلیل دوم جلوگیری از رسوب و خراب شدن سنسور و ماژول ها‌که بهتر هر تعویض اب این قطعات هم‌تمیز شود. ( داخل دستگاه مشخص هستند و راحت قابل تمیز کردن میباشند) هواستان جرم و رسوب و جلبک و.. کنار و روی پوشش ماژول ها باشد.

 

 

 

دستگاه بخارسرد قوی ،صنعتی
رطوبت سالن و بخارسرد با دستگاه قوی.

سوال : ❔در خانه پرورش میدهم دستگاه بخار سرد نیاز دارم ؟

جواب: ✅اگه قصد پرورش و جوجه کشی اصولی دارید فرقی نمیکند چه خانه چه  سالن به تناسب مصرف دستگاه بخارسرد  از ۵ متر تا ۵۰۰ متر طراحی و موجود است.

حجم مخرن ❔ دستگاهای رطوبت سنج چقدره ؟ امکان لوله کشی اب دارند؟ #تفاوت_رطوبت ساز #گلخانه و #پرورش_پرندگان چیه؟

جواب:✅ حجم مخزن انتخابی است ،
همه دستگاها امکان #لوله_
کشی اب دارندولی مشکلات لوله کشی را مطالب  بالا توضیح مختصر داده شد و اگر تمایل داشتید بله میشود لوله کشی اب هم‌وصل کرد…

در نمونه گل خانه مثل پلیکا بخار بیرون میزند ( در نمونه فیلم ها مشخصه) ۹۰ درصد بخار زمین مینشینه سیستم اش برای گل خانه است و مصرف اب بالای دارد هر ساعت چندین لیتر مصرف اب دارد و ناچار تامین اب زیاد به شیر اب وصل میشود.
ولی در دستگاه بخارسرد پرورش پرنده ،ذرات کامل پودر مصرف خیلی کم تر است توجه شود مخزن بزرگ همانطور که قبلا گفته شد  اشتباه است و بهتره بعد ۲.۳ روز اب مخزن کامل تعویض شود. پس مخزن های روی دستگاه  مناسب هستند. امکان افزایش هست حتی توسط خود کاربر که مشکلات ثانویه با استفاده کننده میباشد.

نمونه‌لوله کشی هم مناسب پرورش نیست اب کلر برای پرنده سم‌است ،بعلاوه در بخار سرد برعکس بخار گرم پخش ویروس و میکروب و.‌.. نداریم و همین مورد باعث شده بغییر دوره تخم و جوجه کشی پرندگان، در سالن ها از بخار سرد التراسونیک جهت پیشگیری بیماری استفاده  شود.
فواید بخار سرد زیاد میباشد و چند نمونه اولویت پرورش را خدمتتان توصیح دادیم ،ارتاپاروت

 

این دستگاها در صورت مشکل حل شدنی است؟ گارانتی دارند؟ قطعه پیدا میشود؟

اوالا تمام‌قطعات همه جا حتی فروشگاه موجود و مثل دستگاهای برد دار شرکتی خانگی بیرون انداختن نداریم، تمام‌قطعات موجود میباشد.

مورد گارانتی بله و خیر . بدلیل اینکه هیچ قطعه بازار ایران نیست گارانتی بدهد مثال اداپتور و کلید و سنسور و ظروف و عایق و دیمر و خازن و …چندین قطعه دیگر گارانتی ندارند که تولید کننده هم  گارانتی بدهیم . مگه اینکه درصدی که‌معمولا ۵۰ درصد بیشتر رو ی قیمت محصول اضافه شود و مدتی گارانتی داده شود که انهم بدلیل  سیاست فروش و تهیه و عرضه این دستگاهای بخارسرد  سازگار نیست .

فن گارانتی دار و تضمین و   گارانتی دستگاه:   ۳ الی ۴ ساعت دستگاه در تولید کننده برق زده میشود و  تست میشود  و  ۱ بارهم هنگام ارسال توسط فروشگاه تست و فیلم سلامت گرفته و ارسال میشود. 48 ساعت بعد خرید فیلم  نگهداری میشود و در صورت تمایل صدق سلامت و اطمینان میتوانید فیلم را از خریدار دریافت کنید.

مورد دیگر معمولا کمترین سود روی این دستگاها کشیده میشود  با استفاده بهترین قطعات  موجود مونتاژ میشود،

میشد  قیمت را ۳ برابر کرد و   و چند ماه گارانتی داد که اگر تمایل دارید با پشتیبانی در ارتباط باشید

هدف کل این❗ #دستگاها قدرت بالا  است که جوابگوی سالن ها باشد با کمترین کمترین سود  این دستگاها کاملا  قدرت کافی دارد و   هیچ دستگاه اماده شرکتی با این توان‌بخار در بازار موجود نیست و همه برای اتاق کودک و مصرف لحطه ای هستند . توجه هم داشته باشید هیچ دستگاهی نیست ۲۴ ساعت کار کند حداقل ما سراغ نداریم، پس با زمانسج هر ساعت ۱ ربع و یا سیستم کنترل سالن و کنترل رطوبت وصل نمایید.

 

بخارسرد خانگی
دستگاه شرکتی ، التما
این دستگاه و نمونه مشابه ? به تناسب نمونهای فروشگاه بسیار ضعیف تر هستد. توان فقط ۳۰۰

 

در کل این دستگاها موجود مونتاژی بخارسرد بخاطر قدرت بالا  بخور که هدف اصلی است و سادگی طراحی پر طرفدارارین بازار پرورش و تکثیر  شده اند و طبیعی سودی که با داشتن دستگاه رطوبت ساز بخار هجر و جوجه کشی موفق پدید می اید را باید کمی یا خرج دستگاه بخار و یا دقت در مصرف درست بخار سرد نمایید. این دستگاها ساده طراحی شده اند و  اکثرا هر قسمت دستگاه مشکلی پیش امد خودتان راحت میتوانید بر طرف کنید.  یاد اوری مجدد هیچ دستگاهی اماده  مثل عکس بالا،  مثل عکس بالا در بازار نیست ، که قدرت این دستگاها را داشته باشد

نمونه بازاری کمترین قدرت  ۴ الی ۲۰ برابر ضعیف از این دستگاها هستند.

تمام‌لوازم‌ و قطعات جدا در فروشگاه ارتا پاروت موجود میباشد.

تمام دستگاها به  تمام کنترل ها، فول کنترل سالن، سنسور رطوبت و  دیمر و زمانسج  راحت وصل میشوند. که بهترین روش استفاده میباشند.

.
3 مهم رعایت کنید

تعویض اب هر ۳ روز یک بار

و پاکسازی مخزن و سنسور ها 

زمان و ساعت استفاده صحیح

 

سنسور رطوبت ساز ها دقت کنید  جرم نگیرد که جرم قاتل تمام قطعات است. اب سالم که بالا توضیح داده شد کمترین جرم دارد، تمیز کردن جرم و تمیزی دستگاه را فراموش نکنید.

 

تفاوت دستگاهای اماده بخار سرد با این دستگاها چی هست؟
ج : دستگاهای اماده موجود در بالا توضیح داده شد بسیار ضعیف تر از این نمونه ها موجود مونتاژی هستند . مثال دستگاه ۸ لیتر اماده التما شکل بالا، داریم که قوی ترین نوع شرکتی اماده ساخت چین و… فقط۳۰۰ میل توانش میباشد و نمونه مونتازی مثال دستگاه ۳ سنسوره ، هزار و هشتصد توان دارد.
مورد دوم دستگاهای اماده خراب شد کاری نمیشه کرد ولی این دستگاها هر زمان هر مکان امکان تعویض و ترمیم قطعات را دارد و یک بار مصرف نیستند.

و 3 ماه رایگان تعمیرات انجام‌میشود البته ❗در صورتی که قطعه  و تعویض نخواهد. هزینه رفت برگشت با خریدار ولی هزینه هر نوع تعمیر ۳ ماه بعد خرید کاملا رایگان بعلاوه ۱۰ سال خدمات پس از فروش.

❔قیمت دستگاها چند میباشد؟
? پاسخ: قیمت دستگاه به چند مورد بستگی و متغییر است. اول تعداد سنسور و ماژول این مورد هم با توجه به متراژ سالن پرورش دهنده از ۵ متر تا بالا تر بستگی دارد، دوم امکاناتی که رو دستگاه میخواهد. برای هر سنسور یک کلید، دیمر پرتاب بخار ، وات دستگاه ۲۲۰ ولتی باشد سیستم یا ۱۲ ولتی ) هر دو پریز برق وصل میشود ،و مکانات دیگر ،
بزرگ و کوچک بودن مخزن نقش چندانی در قیمت ندارد و بعدا قابل تغییره است قیمت دستگاه بخارسرد

⁉️ چرا داخل مخزن گرد و غبار و پر پرنده و  پر عروس و مو … جمع میشود؟

پاسخ: ✅ بجز دستگاه رطوبت که برای مصارف خانه و انسان‌بسیار مفید میباشد واز پیشگیری بیماری ویروسی چه پرندگان و چه انسان چه ایدز پرنده و چه کرونا ، ویروس ویروسه ، کنترل کار این دستگاه است ، جمع اوری ات اشقال داخل هوای منزل و سالن ، داخل اب است و اگر مخزن ۱ هفته الی ۱۰ روز تمیز نشود کاملا اشغال های که در هوا معلق بوده را در مخزن اب تان خواهید دید ) همزمان کارفیلتر و تمیز کننده قوی و مناسب هوا ی محل استفاده میباشد.

⁉️ سوال: ایا دستگاها سنسور اتوماتیک تتظیم رطوبت دارند؟ مثلا در رطوبت ۵۰ درصد خودکار خاموش بشوند؟
? جواب: مطالب کل کانال و بخوانید حقیقتا نمیشود به تک اک خریدار ها کل مطالب و توضیح داد بهترین راه مطالعه چند سطر در سایت ارتاپاروت میباشد‌
پاسخ سوال : در دستگاهای اماده نمونه عکس شماره ۱۲ بله این امکان‌است،ولی در مونتاژی ها خیر چون این امکان قیمت دستگاه را بالا میبرد و تلاش ما قیمت بالا نرود، هدف تولید بخار زیاد و قوی است که در هیچ دستگاه اماده به این قدرت اصلا نداریم مثال ۴ ماژول ۱۰ برابر بیشتر امادها بخار تولید میکند، میتوانید خودتان تهیه و بسیار راحت بهش وصل کنید ، دستگاهای مونتاژی به همه دستگاه کنترل قابل نصب است.

⁉️ کدام دستگاه را انتخاب کنم؟
? جواب: زیر ویدیو نمونه دستگاهای کانال متراژ تقریبی زده شده است شما میتوانید با ادمین های تلگرام و واتاپ ارتباط و راهننای بگیرید کافی است متراژ تان را بفرمایید نمونه ها را معرفی کنند.

⁉️ امکان هست بعد دستگاه را قوی تر کنم؟
? بله این دستگاه سیستم‌باز هستند و همه را میتوانید ارتقا بدهید، قبل خرید میتکانید بفرمایید ارتقا شده را هم برایتان تنظیم کنند. مثلا ۳ سنسور خرید کردید و بعد ۴ تایی کنید.

⁉️اب دستگاه چی باید بریزیم؟
?پاسخ : توجه شود بارها تاکید شده ، اب تمام دستگاهای بخار سرد اب مقطر است  مرحله بعد اب جوشیده سرد شده عاری از رسوب و … ، یا اب تصفیه کلر گیری شده بدون رسوب و جلبک و… باید باشد این شامل تمااام دستگاهای بخار است ، بخار پودری باید عاری از هر رسوب و جلبک و  باکتری باشد.

مورد دوم موتور دستگاها حساسه سنسورها این دستگاه که از مقاوم ترین ها است هم حد و حدودی دارد تاکید مجدد حواستان رسوب و جلبک اب باشد

هنگام کار دستگاه،اب پر نشود ، خاموش و ۱۰ دقیقه دیگه اب اضافه شود، روی ماژول مستقیم اب نریزید ،جا خوشبختی ماژول اینها کامل دیده میشه، نباید جرم، جلبک و… دورش را چک کنید . هر دو الی ۳ روز شستن مخزن اب و صابون برای تمام بخار سرد ها مفید است ، برای همین توصیه میشود مخزن بزرگ تهیه نشود چون هر چه بزرگ باشد ابش دیر خالی میشود،
این دستگاه حکم #تهویه_هوا از پر و پرز و… پرنده را هم دارد تمام ات اَشغال هوا داخل مخزن جمع میکند. شستن مخزن الزامیست.

⁉️ دستگاها بعد اتمام‌اب خودکار خاموش میشود؟

? جواب: بله تمام دستگاه سنسور خودکار قطع بعد اتمام‌اب دارند.ولی بهتر است کمترین زمان اب مخزن پر شود.

❔نحوه ارسال به چه صورته؟

ج: ? ۷۰ درصد دستگاه اماده و ۳۰ درصد مانده با سلیقه و امکاناتی که خریدار نیاز دارد جمع میشود . ۱ روز بعد ثبت سفارش با ۴ نوع انتخاب مشتری، پست، تیپاکس، باربری، اتوبوس ارسال انجام‌میشود ومعمولا عصرها بعد ارسال بارکد رهگیری و… پیامک و اطلاع داده میشود.

معمولا با تیپاکس ارسال داریم و چون بیمه کامل رو دستگاها هست ، هزینه پیک داخلی و بسته بندی حدود ۵۰ هزار تومان را فرستنده (فروشگاه) پرداخت میکند و برای خریدار رایگان و هزینه بین شهری بعد دریافت بسته طبق فاکتور و پیامک شرکت تیپاکس خریدار پرداخت مینماید،

توجه شود هیچ دستگاهی تولید و شرکتی ۲۴ ساعت روز و هفته دوام نخواهد اورد پس بهتر است اول کار دستگاها به یک محافط برق و بعد یک زمانسنج که مدتی در ساعت اگر کار کند مابقی رطوبت در محیط میماند مثال ۱ ربع در ساعت مورد دوم نصب به دستگاه کنترل سالن و…
ارسال سراسر کشور.
خدمات پس از فروش : ارسال کرایه هر دو طرف به عهده خریدار میباشد، در صورت تعویض قطعه هزینه دریافت و در صورت تعمیر جزیی تا ۳ ماه رایگان میباشد.
ادامه… سوالات پست های بعدی
چنانچه سوالی مد نطر است میتوانید سایت ارتا پاروت ارسال کنید ??
Artaparrot.ir

⁉️روش کار دستگاه و میزان مصرف اب و برق سوال داشتم‌

? جواب: قبلا توضیح داده شده، مصرف برق ناچیز کمتر از ۵۰ وات به تناسب انتخاب تعداد سنسور کمتر مصرف برق  از ۵۰ هم  کمتر میباشد.
مصرف اب در نمونه #گل_خانه ساعتی ۴،۵ لیتر شروع تا بالا
در نسخه #پرورش_پرندگان مصرف کم و بخار پودر میشود مثال ۳ سنسور هر ۲ و ۲ روز یک بار ابگیری میشود، توجه شود قبلا توضیح داده شده هیچ دستگاهی توانی کار ۲۴ ساعت ندارد هیچ کدام  تولید هم‌نشده

، بهترین روش تمیز کردن نظافت و کیفیت اب و  استفاده زمانسنج است ، در همین کانال نمونه ها هست، با استفاده از زمانسنج و اب مخزن حتی ۱ هفته دوام‌میاورد ، همین طور این دستگاه را به تمام کنترل ها میشه نصب کرد، نمونه کنترل رطوبت و… دستگاه بخار سرد تناسب متراژ تهیه کنید ، برای ۵۰ متر دو سنسور کفایت نمیکند نتیجه دستگاه ۲۴ ساعته هم کار کند رطوبت مناسب را پر نمیکند.  قسمت واتس اپ اماده مشاوره و زیر محصولات متراژ حدودی  مشخص  شده است.

درز و سوراخ باز شدن در و پنچره هم در رطوبت تاثیر دارد.

این دستگاهای بخار سرد  کاملا جواب داده و فعلا بهترین سیستم و نوع و حتی قیمت بازار برای پرورش دهندگان معرفی شده است.

 

 

برای انتخاب راحت در فروشگاه ارتا پاروت ویدیو نمونه دستگاها با توضیحات هست.

روی عکس کلیک سمت راست کنار عکس  لوگو ویدیو را بزنید.  نوع دوم  در اپارات هم‌بارگیری شده به انتخاب  فیلم ها را ببینید.

دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبان انلاین
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت