This is a sample page.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

 

 

قوانین پایین شامل فروشگاه است

 

راهنمای و قوانین خرید 

اگر امکان ثبت خرید اینترنتی فروشگاه را  ندارید با ارسال مشخصات کامل در واتس اپ  میتوانید سفارش دستی ثبت نمایید.🙏

توجه شود ، شهرهای که تیپاکس دارند گزینه تیپاکس انتخاب نمایند .

خرید های زیر 100 هزار  امکان ارسال با تیپاکس ( پس کرایه نیست) در صورت تمایل هزینه ارسال قبل پرداخت و ارسال میگردد.( جهت محاسبه حدودی شماره سفارش و یا نام سفارش دهنده را ادمین های واتس اپ ارسال کنید)

 

هزینه های دریافتی  پست حدودی میباشد ، بعد تحویل بسته  ، قیمت پست  کامل مشخص میشود مورد دوم  روی بارکد و قیمتی که پست روی بسته میزند  80 درصد و + یک هزینه خدمات و مالیات و بعلاوه بسته بندی دریافت میکنند که روی بسته اداره پست نمیزند ( به چه دلیل و چرایش هم  برای همه جای سوال است) پس توجه کنید اگر بسته۲۲ هزار نوشته در رهگیری پست ۲۵ خواهید دید و بیشتر دریافت کرده اند( با تماس هر منطقه پست تایید میکنند)

دریافتی فروشگاه : همانطور که قبلا عرض شد حدودی است، در صورت کم مشتری مابقی واریز و بسته ارسال میگردد و درصورت زیاد به کیف پول خریدار میرود که با ارسال شماره کارت انتقال انجام میشود.

مورد نهایی بسته بیمه و در پست کامل سالم تحویل میگیرند و مطمینا اگر کوچک ترین مشکلی باشد  پست بسته را تحویل نمیگیرند،

پس بعد ارسال مسولیت  با خریدار و با دریافت کد رهگیری و… میتوانید پیگیر بشوید. در صورت مفقودی و… حق بیمه و … سفارش دهنده دریافت مینماید.

 

توجه ثبت سفارشات اشتباه و… هر دلیل برای برگشت وجه مبلغ کسر شتاب و هزینه کارت و…. کسر و بر گشت داده میشود.  مثال زیر 100 هزار تیپاکس ارسال نمیشود. در صورت انتخاب  مرحله اول تبدیل به ارسال با پست ( هزینه پست اول پرداخت میشود)  اگر هر دلیل خریدار خریدار اصرار تیپاکس نماید  و اگر هزینه ارسال را پرداخت نکند و سفارش کنسل میشود و با کسر مبالغ  کارت و شتاب مابقی برگشت داده میشود.

 

مورد نهایی فروشگاه به سیستم امن شتاب و قراداد پست و تیپاکس میباشد وثبت سفارشات فیک و مزاحمت طریق قانونی و تا مسدودی ادرس سفارش دهنده تا جبران خسارت فروشگاه و از حق وکالت و هزینه ها ختم میگردد.

قوانین فوق شامل تمامی فروشگاهای رسمی اینترنتی میباشد.

با تومه به قبولی قوانین فوق اقدام به خرید نمایید